Classic rules with a twist: Play with the 2010 rules for a standard game or choose Capture the Capitals for a shorter game.
Modern battle map: Direct your troops from a high-tech control room and get tactical advice to help you reach your objectives.
Challenge yourself online: Match wits with opponents from around the world or take on the best of the best in League Play.