ROCKETSROCKETSROCKETS
ROCKETSROCKETSROCKETS is a game where you fly ROCKETS that rocket ROCKETS at other ROCKETS! The ultimate rush of arcade arena action, with the fluidity and amazing feel of soaring through space.
STANLEY. This is a story of a rocket named Stanley. Meet the AI Rocket that thinks he has free will, and meet the rockets he will relentlessly fire at your rocket.
MAKE IT YOUR OWN. We've got a glorious settings menu where you can turn on different game modes, tweak weapon behaviours, alter gravity, and even adjust sprite sizes!