Sophisticated & Brutal Combat
RUINER is a brutal action shooter set in the year 2091 in the cyber metropolis Rengkok. A wired sociopath lashes out against a corrupt system to retrieve his kidnapped brother and uncover the truth under the guidance of a secretive Hacker friend.
Employ state of the art gadgets and abilities like energy shield, kinetic barrier or grid converter. Dash augmentations, reflex booster or overload will make you uncatchable while with ghost break you can hack your opposition onto your side of the fight.
Violent confrontation is a means to an end and trust is a devalued currency in Rengkok as you navigate a senseless world and dismantle the corporate titans of virtuality dealers at HEAVEN.