Dive into an explosive new RWBY action-adventure! Instantly switch between all four members of Team RWBY — Ruby Rose, Weiss Schnee, Blake Belladonna, and Yang Xiao Long — and use their signature weapons and Semblances to battle the Creatures of Grimm and other foes in this in-canon story set during RWBY Volume 7. Featuring voiceovers from RWBY's original cast, all-new cutscenes from the team behind the show, and a brand-new theme song by Jeff Williams and Casey Lee Williams, RWBY: Arrowfell lets you explore Atlas and the surrounding areas to solve environmental puzzles, slay massive bosses, power up with Skill Points, and interact with characters such as Penny, Winter, and General Ironwood, as well as the enigmatic new team of Huntresses, Team BRIR! Only Team RWBY can protect Remnant from a mysterious new threat in RWBY: Arrowfell!