Race Arcade
Race Arcade is the ultimate top down racing game with a strong retro feeling and super smooth gameplay. This fresh and evolved racing experience seamlessly combines all the best parts from the good old racing games with the most recent technologies.
This is a big game with tiny cars and 100 tracks in diverse environments. Track themes vary from normal race tracks to ice roads, molten lava fields and even post-apocalyptic cities. There are six different cars with unique driving models. The car selection varies from a sports car to a real UFO so there are plenty of options to choose from.
In the extensive single player mode you can play competitive single races, fast time trials and lengthy careers. Race Arcade is also a perfect game to play locally with up to 6 players. Relax on a couch with your friends and race against each other in epic local competitions.