Racing Xtreme 2
Get into your Monster Truck, fasten your seat belt and be ready for a rough ride.
Let the fire blaze merrily, race the fastest 4x4 offroad monster vehicles, and feast your eyes with the fast jump-filled racing on the beautiful, hills & valleys packed American countryside!