Rack and Slay
Push monster balls into holes or traps in randomly generated levels. Stack up countless game-changing items to create broken builds. Find combos to create your own synergies and customize your playstyle. Rack and Slay!
LONG-TERM REPLAYABILITY: Procedural dungeon layouts filled with randomized monsters, obstacles and power-ups combine with a large variety of 100+ items to draft from to ensure no two runs play the same!
RELENTLESS CHALLENGE: Climb through 20 difficulty levels, each one modifying the game to become more challenging!
GAME MODES: Play a full dungeon crawl in 20-30 minutes, or condense your run to half the length with extra loot, or tackle a single-level raid for just a few minutes!