Raft Survival Simulator
Welcome to the world of "Raft Survival Simulator" – an immersive survival simulator at sea! Find yourself in the middle of the ocean on a small, makeshift raft, and your task is to turn this modest means of transportation into a thriving floating haven. Your survival depends on your resourcefulness, creative thinking, and ability to harness the resources that the ocean provides.
1. Crafting Various Items: Utilise the resources the ocean offers to craft a variety of items for your raft. Start with simple tools and progressively evolve to more complex structures.
2. Hooking Objects: Use a grappling hook to skilfully snag drifting objects. This not only allows you to collect valuable resources but also helps you avoid dangers lurking in the waters.
4. Water Filtration: Since ocean water isn't always suitable for drinking, develop a filtration system to ensure a supply of clean and safe water. This is a key aspect of your survival.
5. Shark Attacks: Be cautious, as sharks patrol these waters! Develop defence mechanisms and learn to fend off attacks from these aggressive predators.
Immerse yourself in the captivating world of " Raft Survival Simulator " and showcase your survival skills in the harsh conditions of the ocean, where every decision matters for your progress and survival.