It's Raiding Season!
Assemble a crew and outfit a longboat to raid settlements for gold and fame! Impress your Chieftain in glorious battle and win your place among the legends of the North Sea in this digital adaptation of the award-winning board game!
Plunder your way to adventure as Raiders of the North Sea brings the strategy and fun of the hit tabletop game to digital life!