Rail Trail
This is the perfect puzzle game where you can test all your skills and see how fast you can win. Rail Trail is very exciting, immersive and it constantly brings you new levels to test your skills.
Once you play Rail Trail, you will have a lot of fun trying to solve all the challenges that come your way. Every level has a new, fresh challenge for you to explore. Do you have what it takes to complete the puzzle and uncover new ones?