Railbreak
It's Saturday night in Cypress Ridge which means the city is in ruins, hordes of flesh eating undead are on the prowl, and you have the arcade all to yourself! Select your survivor and blast your way to safety as the city burns around you in this on-rails survival horror shooter. Oh, and don't forget to bring a friend for zombie fodder, er, we mean multiplayer experience!
Featuring a wide cast of survivors each with their own loadouts and traits, you'll find plenty of replayability in this absurd take of a survival horror game in a survival horror game. A full story mode experience awaits across six scenarios. Bonus modes include Score Attack, and the endless Onslaught Mode that keeps ratcheting up the difficulty until the undead finally seal your fate, as well as Boss Rush, the Shoutout Shootout, and the rogue-like semi-procedurally generated Glitch Gauntlet where anything can happen!
Crack open your piggy bank, snag a fizzy soda, and take a trip back to the 1990’s arcade.