Railways - Train Simulator
Railways features minimalist and artistic elements merged in an immersive experience where the perks of a train trip are emphasized: astonishing landscapes observed at slow pace. Each level will bring a new challenge to the track, more chaos and of course clever moves from your side. All aboard! This train is ready to depart!
This is a train simulator where patience is a virtue. In order to succeed, you need to wait for the right moment and use your train management skills to drag the trains from one railway to another. But be careful or trains will crash!