Rain on Your Parade
Rain on Your Parade is a slapstick comedy game where you play as a mischievous cloud. Play across a wide range of levels while unlocking new abilities and mechanics that get progressively more ridiculous. Make new friends and help them too - it's an adorable schadenfreude game!
Travel across the world, inventing new ways of causing chaos and mayhem. Turn the perfectly dry and sunny wedding day into a wet one, unleash thunder and lightning upon the cities, bring pandemonium to supermarket shoppers, destroy farmer’s crops, sneak around military bases and rain down meteors on dinosaurs! Yes, not even the dinosaurs are safe!
As you progress in the game you will unlock new and more comical methods of causing bedlam. Use thunder and lightning to scare people out of hiding and set things alight, tornados to suck up everything that gets in its path, rain explosive material that you can blow up and even entire meteors and much more.