Rainbow Laser Disco Dungeon
It is the year 2084. Earth is ruled by evil robots from another dimension. All music has been outlawed. Dancing is strictly forbidden. Still, in the underground, the beat goes on.
Earth's greatest musicologist, Dr. Dysco, has made a discovery: although they have proven themselves immune to all conventional weapons, music can be used to destroy the robots!
Dysco begins constructing a musical arsenal to wipe out the robot invaders, but on the verge of completing the ultimate weapon known as the Rainbow Laser, Dysco vanishes!
With every laser blast and explosion synchronised to the rhythm of the music, you'll be mixing a unique musical experience as you dual-wield your way through the dungeon!