Rakuen
Rakuen is an adventure game about a little Boy who lives in the hospital. One day, the Boy asks his Mom to escort him to the fantasy world from his favorite storybook, so that he can ask the Guardian of the Forest to grant him one wish. In order to receive his wish, the Boy must complete a set of challenges that revolve around helping his neighbors in the hospital by interacting with their alter-egos in the fantasy world...