Ratyrinth
Take the role of a nimble rodent separated from his family and lost in a frightening forest filled with fearsome foes! Ratyrinth is a side-scrolling precision platformer with brainteasing level design and retro presentation. Run, jump, cling to walls, swim and climb through mazelike stages presented in minimalistic 2-tone style with fluid pixel art animation.