After the fall of Ravengard, the world descended into chaos. The Kingdom of Tyreas stood alone against a sea of dark elven invaders. The Ravensword was lost, and the dark times began. As a descendant of an ancient line of kings, you alone have the power to wield the Ravensword again and restore that which was lost.
Explore a vast and richly detailed world, gather powerful weapons and items, increase your skills, and follow a deep storyline to solve the mysteries of the Kingdom of Tyreas.
Seamlessly switch between First and Third Person view while mastering different skills, making quest-altering and reputation-altering decisions!