Rawr-Off
Rawr-off is an awesome casual, party game that will take over every social gathering.
Rawr- off is a battle game in which you need to destroy your opponent by shooting waves of power. Demonstrate your dexterity and reflex collecting ammo and power-ups.
Pick your favourite character, each armed with their own unique ability. With diverse and unusual personas like Sushi-senpai, Cosmic Dog Unicorn, Spaghetti Monster, Baby Cthulhu, Schrodinger's Cat, Zombie Laika and more!
Sabotage your rivals by taking their ammo or immobilize them with the freezing power. Don’t be afraid of covering the screen with your hand or escaping with a console - rules are made to be broken!