ReactorX
1. Power grid: it receives the power from the reactors. Each reactor has a distinct shape of routing the energy it contains. Objective of each level is to have every power grid cell filled with energy.
2. Colouring rays: they change the colour of the reactor which it touches. Game starts with only red-coloured reactors, then proceeds to include yellow-coloured, blue-coloured and non-coloured, which must be first exposed to the colouring rays. Upon going into the colouring ray, player can lose the level.