Red Escape Bundle
The red escape bundle includes three games namely the games Red Ball Escape, Red Square Escape and Red Square Escape 2.
Red ball escape is a simple puzzle platformer game with 100 Levels to complete and simple controls which ends up in simply fun!
Red square escape is a top down 2D movement game where you are the red square and have to escape through different levels. Each level is spiked with traps and obstacles you need to overcome. Simple controls, simple art style and simple fun are guaranteed here. Have you got the skills to escape?