Red Wings: Aces of the Sky
Red Wings: Aces of the Sky is a dynamic action game that will show you amazing battles straight from the pages of history in a brand new arcade gameplay style. Use your unique skills to take down your opponents, develop your deadly pilot aim, and become the true ace of the sky.
Witness the birth, rise, and fall of the Red Baron, Manfred von Richthofen—the ultimate hero of the first World War, credited with 80 victories. Become a part of his squadron or his archrival.
Choose one of more than 10 historical warplanes of the Entente Powers or the Triple Alliance. Fly into a unique mix of historic events and over-the-top, comic book-style adventures.
Invite a friend to play and fly together. Sky-high thrills are waiting for you in cooperative mode!