A Multiplayer Must-play
Red Wings: American Aces puts you in the pilot’s seat of a nostalgic, action-packed arcade shooter illustrated in a fun comic-book style with a gaming mode for every occasion—local or online, solo or multiplayer. Prove yourself in exciting aerial battles and make a name for your squad as the best aces of WWI!
Do you believe in the strength of the squadron? Choose a map and game mode and gather your pilots to play in a team of up to five players against other squads in online multiplayer. Prefer flying solo and plucking others out of the sky? There’s game modes for that too! Compete with up to nine other pilots and fly to the top of the scoreboard. Local co-op is available for smaller fighter groups of one or two pilots for a much more ace-to-ace experience in various customizable game modes, including a campaign mode with 30 missions.
Rack up skill points for completed missions to upgrade your pilot progression skill tree and add to your arsenal. Strategize and rearrange your points depending on the mission and ensure you emerge from every dogfight victorious.