Redneck Skeet Shooting
You take role of a country man who loves to shoot. Your objective is simple – shoot any flying object and master your marksman skills. Destroyed items give you gold coins, which you can use to unlock new locations, guns and playable characters. You can earn trophies and try different types of playstyle!