Redout
Redout is a freakishly fast and uncompromising anti-gravity racing game, designed to be as challenging and satisfying as the best games in the vertigo-soaked futuristic arcade racing genre. Each turn, slope and twist applies a unique force to your vehicle, and players can drift and pitch the ship to minimize friction, channeling those forces into even greater forward velocity.
The courses combine the efficiency of low-polygon structure with the eye candy of state-of-the-art shading, lighting and special-effects animation. The result? Breezy coastlines, eerie frozen landscapes and vast desert plains, all peppered with the flying sparks, electrical arcs and blazing exhaust of Redout racing intensity.