Refind Self: The Personality Test Game
And the third time test will show all your personalities, where the end of the story is also not far away.
You are an android. The story begins with you standing at the grave of the Doctor who created you. The world is populated by robots in various forms, created for numerous purposes.
Travel to places key to your memories of the Doctor, interact with the robots, and unravel the secrets behind the future the Doctor sought and what you were entrusted with.
Go wherever you feel like, converse, investigate, play minigames... Simply play as you please. There are no game overs, and there's no right or wrong way to progress.
If you want to know more about your personality, you can go back to play again and again. Of course, this also goes for those who want to know the truth of the story.