Reflection of Mine
Help Lilly Witchgan, a young girl who has dissociative identity disorder. Discover which personality is the real one and uncover a dark plot as Lilly navigates her mindscape.
Control two different characters at the same time as you attempt to get to the exit by navigating both personalities through a multitude of traps. Each side of the stage is different for each of the personalities, so be cautious!