Reigns: Beyond
As an intergalactic indie rockband, plot your rise to *star*dom, traveling from planet to planet and gig to gig on your quest for fame and fortune. Play local (and not-so-local) clubs throughout the galaxy, recruiting alien band members along the way, and rock out across the cosmos! But make sure you're managing your ship's resources and keeping your crew in check while on this stellar tour because one wrong decision may leave you dead in space!