Feel the acceleration in this fast-paced grappling hook platformer, Remnants of Naezith.
It focuses on having freedom of movement, solid character control and not having any speed limitations. The fun of swinging with grappling hooks and the amazing feel of acceleration makes a great combination in this game.
You play as Kayra, a human who shares his body with the soul of Naezith, the ancient thunder dragon. With the powers granted to him by the dragon, Kayra will destroy the Remnants of Naezith, enchanted fragments of the dragon's body, to prevent anyone from exploiting their power for evil.