Within 14 days upon purchase and as long as your playtime does not exceed two hours, we grant you a contractual right to refund for this purchase. The two hours of playtime is aggregated across multiple purchases concerning the same title. If you want to exercise this right, please contact our Nintendo Support.
Jill Valentine is one of the last remaining people in Raccoon City to witness the atrocities Umbrella performed. To stop her, Umbrella unleashes their ultimate secret weapon; Nemesis!