Resident Evil 6
Blending action and survival horror, Resident Evil 6 is a dramatic horror experience that cannot be forgotten. The game spans various areas across the globe starring multiple playable characters, including fan favorites and new faces.
Jump into the fray either solo or up to 4-player co-op in 4 dramatic chapters of the campaign, or head into one of the extra modes such as Survivor - which pits up to 6-players head-to-head in a heated battle. This edition includes all DLC, along with two costumes per main character that were originally Residentevil.net exclusives, but are now unlockable through the game itself.