Resident Evil Revelations
The critically-acclaimed survival horror title takes players back to the events that took place between Resident Evil 4 and Resident Evil 5, revealing the truth about the T-Abyss virus.
Resident Evil Revelations features series favourites Jill Valentine and Chris Redfield, plus their respective BSAA partners – Parker Luciani and Jessica Sherawat. The action begins onboard a supposedly abandoned cruise ship, the Queen Zenobia, where horrors lurk around every corner, before players head for the mainland and the devastated city of Terragrigia.
With limited ammo and weapons available, the race is on to survive the horror of Resident Evil Revelations.
Enhance your gameplay experience even further with additional motion controls that let you aim and wield your weapons with greater accuracy on Nintendo Switch.