Restaurant Cooking Simulator
Customize Your Kitchen: Organize your kitchen layout and equipment to maximize efficiency and make cooking easier. Choose new equipment wisely and decide where to place it to streamline your workflow.
Plan Ahead: At the start of each day, review the menu options, prepare ingredients, and ensure your restaurant has enough tables and seating for your customers.
Cook a Variety of Dishes: Make everything from simple meals like burgers, onion rings, and desserts to more complex dishes like perfectly cooked steaks. Each recipe requires attention to detail!
Manage Customer Service: Seat customers, take their orders, and serve them promptly while managing their expectations and wait times. Keep the dining area well-organized and ensure a positive dining experience.
Maintain Accuracy in the Kitchen: Prepare and serve dishes correctly, making sure ingredients are neither undercooked nor overcooked. Timely and accurate service will help you earn higher scores and tips.
Upgrade and Expand: As your restaurant becomes more popular, invest in new kitchen equipment and tools. Broaden your menu to introduce new dishes and attract more customers.