Retro Mystery Club Vol.1: The Ise-Shima Case
Solve a murder case from Tokyo to the fabulous landscapes of Ise-Shima, rendered in beautiful 8-bit pixel art with illustrations by Kiyokazu Arai.
Immerse yourself in the world of mystery adventures and experience the thrill of solving puzzles and unraveling mysteries in this retro-style adventure game.
Embark on a journey unlike any other as you play as a detective tasked with solving the case of a missing pearl. Explore the traditional villages and stunning landscapes of Ise Shima as you gather evidence, interview suspects, and solve puzzles to uncover the truth.
Unravel the mystery of a murder in Tokyo and the mysterious black pearl known as the Indigo Moon. Explore and investigate key locations, gather clues and make choices, as you work to solve the case with your partner Ken. With 9 episodes and an epilogue included in the "cartridge", you'll be fully immersed in the story.
Kiyokazu Arai, the original illustrator of prominent cult detective games in Japan and Famitsu’s long time trademark artist, brings out his pencils one more time to take care of the character design, rendered in beautiful 8-bit style pixel art.