Return to Shironagasu Island
Explore the island and discover its sinister secrets as detective Sen Ikeda and your assistant Neneko Izumozaki.
Sen Ikeda, a detective in New York, receives a mysterious invitation to Shironagasu Island in the testament of a millionaire. Together with Neneko Izumozaki, a girl with special abilities, he travels to the secluded island.