Rhythm Fighter
Commander Chaos, the most infamous Beatarain in this universe. Finally, he set his mind on the Planet Earth, and destroy the peaceful life of animals and vegetables. He use dark Beat Energy, and turn all the lovely vegetables into evil minions in a blink. They wreak havoc all over the world. Countless animal heroes have sacrificed. The evil purpose of Commander Chaos will succeed in an instant.
Rhythm Fighter is a hardcore game that combine 2D Roguelike with rhythm. In this game, you need to follow the beat, fist to meat. At the same time, you need to pay attention to move, roll, batter, etc. You need to face strong opponent and show your courage, create your signature move.
DJ, agent and pupils, etc. We continually update all kinds of heroes. There are various choices for you! From character design to style, from skills to operating, they all have their own features. It is too hard to refuse!
With numerous combinations of skills and weapons, you can show the most astonishing playing method and shock the world!