Rice Bowl Restaurant
Mixed Rice (Nasi Kampur) is a common and popular food in Indonesia. In the Rice Bowl Restaurant (Warung Nasi Campur) game, you will later sell this Indonesian speciality and meet various types of customers. Cook food according to customer orders, act quickly and upgrade all your stall's facilities to make sales faster and more efficient!