Riddled Corpses EX
Riddled Corpses EX is a twin-stick shooter made in the style of 8/16 bit arcade games.
Travel through diverse locations packed with danger and huge bosses. Choose your character wisely and make good use of their abilities and the special items (clock, dynamite and turrets) to progress and destroy the root of evil!