Right and Down and Dice
Each dungeon is randomly generated, so each game is unique! On each turn, the only decision you can make is to go right or down! Explore the card dungeon and fight against mighty enemies, get blessings in the sacred shrines, or buy new powerful artifacts from the shopkeeper!
Each time you move to a new encounter card, you have to use your dice! The battle is divided in turns. In the player's turn, roll the dice and place them on the enemies to defeat them! You can also place the dice in your skills to obtain different effects, like rolling more dice or healing yourself. But be careful, in the enemy's turn they will attack you and activate their skills!