Rise Eterna
Recruit up to 14 characters, each with their unique abilities, and defeat your worst nightmare in epic fights. Unveil a dark and mature story focused on the relationship between two lost souls trying to discover the meaning of there life, fighting side by side.
Build your army: 14 characters and countless personalization possibilities. Learn skills, recruit unique heroes, and prepare them for battle. Turn them into war machines, the Empire deserves your wrath.
Craft: develop your characters using gems, crafted with numerous ingredients looted during battles.
Hidden content: will you be able to find all the hidden characters and challenges? The game is deeper than you might think at first glance, search everywhere and become the unquestionable champion of Ars Rare kingdom.