River Tails: Stronger Together
You'll embark upstream with these unexpected allies,towards the icy mountain where Furple's family are in mortal danger.
In River Tails, you'll embark on an epic and visually stunning journey across land and water.
Explore the flora of uncharted rainforests, immerse yourself in the magical atmosphere of river caves, cross the treacherous swamp (if you can!).
On your way, you'll encounter a wide range of local wildlife - but be sure to work out which are your friends and which are your enemies before it's too late!
They can be pretty scary, but having mastered the key co-op mechanics earlier in the game you will have all necessary skills to defeat these angry enemies.
They are very protective of their turf and aren't best pleased when a lively kitten and a cool-guy fish get too close.
River Tails is designed specifically for two players, but we didn't like the idea of a game that can only be played in one way.