Road 96
On this risky road trip to the border, you’ll meet incredible characters, and discover their intertwined stories and secrets in an ever-evolving adventure.
The discovery of exciting places, and unusual people on your own personal journey to freedom.
Moments of action, exploration, contemplative melancholy, human encounters and wacky situations. Set against a backdrop of authoritarian rule and oppression.
A stunning visual style, a soundtrack filled with 90s hits, and thousands routes through the game combine so each player can create their own unique stories on Road 96.