Robby's Adventure
Robby's Adventure is a side-scroller platformer game where you will guide a robot named Robby through numerous obstacles and challenges. Sometimes it will be too easy and sometimes very hard. Sometimes you will have to slow down and sometime run with all your legs.
The boy liked to play with Robby very much but once the misfortune happened - Robby was broken.
The factory manager quickly realised the this was more than a toy and decided not to return the toy to the boy. He wanted to research Robby and use it for his own purposes.