Robo Revenge Squad
Robo Revenge Squad is a co-op action game for 1-4 players, where everything is a weapon. Fight alien robots using Robos made of everyday objects: fridges, disco balls, baseball bats, and more!
Meet a worthy challenge in mission-based campaigns that end with boss encounters.
Do you prefer melee or ranged combat? Will you rely on basic attacks or special moves? Are you a defensive player, or a Leeroy Jenkins? Decide and jump straight into the action, solo or with friends.
Wreck hundreds of enemies. Deactivate force fields. Set up explosives. Or even go… fishing?! Do everything it takes to liberate the planet. And don’t forget to evacuate once your mission is complete!
Put the style in playstyle! Level up and unlock TONS of new gadgets, from weapons to special devices to cosmetics. Make your Robo yours, and only yours.
Unlock new stuff for being a fighter, not for microtran-- Bleh! We won’t even use that word here.