Robolt
Get ready for a fantastically frantic side-scrolling run 'n' gun in Robolt! Presented in blazing fast pixel art style, Robolt casts you as a little robot that can rapidly fire laser bolts as they sprint along. Featuring 16 levels across 4 different worlds, stages are packed with enemies that can be quickly dismantled by your projectiles or by hopping on their heads, but beware of the big bosses at the end of each world!