Robotech The Macross Saga HD Edition
Jump into your transformable Veritech fighter and blast your way through the entire legendary 1980s anime series, in a side scrolling shooter that will test the most hardened pilots. Follow the story of the war against the Zentradi, unlocking special characters and etching your name next to the great pilots of the series like Rick Hunter and Roy Fokker.
Robotech: The Macross Saga, HD Edition revitalizes the GBA retro classic with new visuals and high-resolution backgrounds. This remaster features all-new 3D models, dynamic lighting and enhanced effects – every asset has been refined, plus a sweet new soundtrack featuring original music from the TV series.