Just like the title says, Bigger and Boulder cranks up the surrealism and gameplay to be, well… BIGGER AND BOULDER. With an emphasis on the chaotic new 2-vs-2 multiplayer, new time periods, and improved graphics, physics, and destructibility powered by Unreal Engine 4, players will need to be ready for some intense rocking and rolling.