Rogue Heroes: Ruins of Tasos
Rogue Heroes is a 1-4 player classic adventure game with modern rogue-lite elements.
A dark evil stirs beneath the once peaceful land of Tasos… Deep within the four Great Dungeons, the ancient seals that hold the Titans at bay are gravely weakened and their minions have unleashed terror upon the world.