Rogue Legacy
That's OK, because no one is perfect, and you don't have to be perfect to succeed. But you do have to be pretty darn good because this game is HARD. Fortunately, every time you die all the gold you've collected can be used to upgrade your manor, giving your next child a step up in life and another chance at vanquishing evil.