RollerCoaster Tycoon 3 Complete Edition
Build the park of a lifetime and rediscover the critically acclaimed rollercoaster simulation bestseller. Brought to life in this new Complete Edition, relive the full RollerCoaster Tycoon 3 experience or dive in for the first time and feel the thrill of a genre-defining classic, complete with both Soaked! and Wild! expansion packs.
Whatever you want to create, RollerCoaster Tycoon 3 gives you the tools and freedom to build the amusement park of your dreams.
Control park finances, shops, services and staff to succeed in dozens of scenarios. Become a true tycoon and embark on your promising new career, or create your ideal park without money woes in sandbox mode. Satisfy your guests’ needs and keep your park running smoothly to succeed.
This complete edition includes all content from both Soaked! and Wild! expansion packs. Relish the added challenge of creating and managing exhilarating waterparks and spectacular animal habitats.
You’re free to fill your bustling park with more than 300 coasters and rides, 500 scenery pieces, 60 shops and services, and 20 animals to rear and raise.