Rookie Boxing
Get ready to enter the ring with Rookie Boxing, the most immersive boxing game for console! Play solo or challenge a friend in local multiplayer, or take on the Tournament Mode to fight your way to the top.
With stunning visuals and realistic sound, the game recreates the intense atmosphere of a live boxing event. Fluid, lifelike animations and responsive controls make every punch feel real. Whether you’re dodging or landing a knockout, the game captures the raw excitement of boxing at its best.
Immersive Graphics & Sound: Realistic visuals and dynamic audio bring the crowd and venue to life.
Realistic Animations: Experience smooth, true-to-life boxing action with every punch and move.